Seminar over “Hoe je een artikel schrijft in 30 minuten”

Degenen die vaker mijn nieuwsbrief lezen en weblog volgen, weten waarschijnlijk al dat ik “artikelen-marketing” een van de beste strategieën vind om klanten te krijgen.

Artikelen schrijven kan je inderdaad ontzettend helpen om klanten te krijgen. Je klanten kunnen je leren kennen en krijgen vertrouwen in je expertise. Je bereik wordt vele malen groter dan als je alleen telefonische acquisitie doet of via netwerken je klanten binnenhaalt. Maar dat is niet het enige.

Je gaat ook superefficiënt om met je tijd.

Zelfs maar 1 artikeltje op je weblog, je website of in je emailnieuwsbrief, kan jarenlang het werk voor je doen om klanten binnen te halen. Je kunt jezelf de moeite besparen om al die netwerkontbijten af te lopen.

Maar ook als je dit weet, dan valt het nog niet mee. Veel mensen doen er dagen over, om een artikel uit hun pen te krijgen. En er lang over doen geeft nog lang geen garantie dat er leesbaar, aantrekkelijk artikel ontstaat.

Wat kun je doen om in korte tijd goede artikelen te schrijven die je potentiële klanten graag lezen en enthousiast maken om je diensten af te nemen?

Het volgende avondseminar van de Get Clients Club op 12 november is hieraan gewijd. Je leert simpele structuren die je houvast geven om je artikel snel te schrijven. Je leert wat je kunt doen om boeiend te zijn, van begin tot eind. En je leert hoe je je weerstanden en blokkades met betrekking tot het schrijven kunt overwinnen.

Het seminar zal zijn op 12 november 2008 in Aristo, Amsterdam. Tijden: 19.30 – 22.00 uur

Voor degenen die niet naar Amsterdam kunnen komen, organiseer ik bovendien op 13 november van 10.00 tot 11.00 uur een telefonisch seminar over hetzelfde onderwerp.
Hieraan kun je deelnemen vanuit je eigen huis, zonder dat je hoeft te reizen.

Na aanmelding ontvang je hierover alle informatie.

Deelname aan zowel het avondseminar als het telefonische seminar is GRATIS voor de leden van de Get Clients Club.

Lid worden kan voor minimaal drie maanden. Eenmalig komen naar het seminar is helaas niet mogelijk!

Lees hier meer over het programma, de informatie op het forum die je al meteen kunt krijgen en over hoe je je kunt aanmelden: http://www.getclientsclub.nl

Wil je je meteen aanmelden, ga dan naar http://www.getclientsnow.nl/GetClientsClub.html

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Hoe je om kunt gaan met kritiek

Altijd als ik mijn ezine schrijf, presentaties geef, artikelen schrijf op mijn weblog, krijg ik reacties van anderen. In de meeste gevallen zijn die positief. Ik krijg mailtjes van mensen die me schrijven hoe ik hen geïnspireerd heb, die de  tips en adviezen daadwerkelijk toepassen in de praktijk en daar veel aan hebben. Daar ben ik altijd blij mee en ik heb er een apart mapje van gemaakt in mijn emailinbox.

Maar het is niet allemaal zo warm. Als je veel schrijft, spreekt, en stelling neemt, krijg je ook kritiek, soms bijtend als zuur in je gezicht.