Nieuwe gratis online training over high-end programma’s

Een paar dagen geleden kreeg ik een mail. Het was naar aanleiding van een filmpje dat ik vorige week publiceerde. De tekst luidde:

“Ik kijk met grote verbazing naar dit filmpje. Is die extreem onzekere houding geveinsd? Ik vind dit zo onprofessioneel overkomen dat ik ervan schrik”.

Ik heb in mijn leven vaak dit soort “feedback” gekregen: over mijn “onzekerheid”, die in feite introversie en gevoeligheid is. Veel mensen vinden dat abnormaal.

Vroeger zou het me diep geraakt hebben, nu lach ik erom.

Er is iets in mij gebeurd. Ik heb zoveel meer zelfvertrouwen gekregen dan vroeger. En de reden is dat ik afgelopen jaren miljoenen heb verdiend, waardoor ik tot de 0,1 procent van de ZZP’ers hoor die dat bereikt.

Niet door “normaal” te worden, maar juist precies te blijven zoals ik ben.

Ik hoefde niet te veranderen, zo bleek. Het enige wat ik hoefde te doen, was hele goede waarde te leveren aan mijn klanten en de vaardigheden leren om hier hoge prijzen voor te vragen.

Het geeft enorme trots als je merkt dat klanten die echt aan je willen uitgeven en dat je dat waard blijkt te zijn.

Een grote verdienkracht geeft enorm veel zelfvertrouwen en trots. Dit merk ik ook bij mijn klanten als ze dat gaan doen. Je voelt je op je toppen van je kunnen. En je inkomen groeit. Je zit niet meer op een kabbelend inkomen tussen de 20.000 – 80.000 euro per jaar, nee fors daarboven, richting de tonnen per jaar.

En je kunt het gewoon doen als de persoon die je bent. 

Ben jij ook zo iemand die dat wil? Ik weet dat dit niet voor iedereen is, maar er zijn mensen die zo’n soort leven gewoon willen.

[Tweet “Veel meer verdienen met #coaching, advies en training als je er high-end programma’s van maakt.”]

Wat is het geheim om dit te bereiken? Er is een inkomensdoorbraak voor nodig en dat kun je bereiken door high-end programma’s te gaan aanbieden. 

Je kunt veel meer verdienen met coaching, advies en training als je er high-end programma’s van maakt. Wat zijn high-end programma’s en hoe pak je het aan?

Wil jij dit ook in de praktijk brengen? Wil je hierover met ons in gesprek? Vraag dan een strategiegesprek aan. We helpen je graag hiermee. We geven je graag ideeën.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Dit werkt niet meer voor mij…

Laatst gaf ik een event, de Reis naar Rijkdom, voor 170 mensen. Het was fantastisch en we hadden enorm veel plezier. Mensen kwamen naar me toe om te vertellen hoe blij ze waren met wat ze leerden.

Op het einde van de dag gebeurde er iets.

Een vrouw stond op. Ze had een uitgeprinte versie van de landingspagina van het event in haar hand en las eruit voor: “In deze tekst lees ik dat je het bij dit event ook over X  [een onderwerp dat ik beloofd had in mijn tekst] zou hebben. Dat onderdeel heb je nog niet gegeven. Kun je dat alsnog doen?”