Klanten krijgen met LinkedIn: interview met Vincent Smit

Wil je LinkedIn effectiever gaan gebruiken en er meer klanten mee zien te krijgen? Op 17 maart van 19.00 – 20.00 uur geef ik voor de Get Clients Club een telefonisch seminar over dit onderwerp. Hierbij interview ik Vincent Smit, dé Nederlandse LinkedIn-expert en auteur van het ebook “Word succesvol via LinkedIn”.

Let op: ook als je niet kunt: de sessie wordt opgenomen en uitgewerkt, zodat je later de informatie kunt beluisteren of nalezen.

Je gaat leren:
– wat de beste manier is om je profiel te maken
– hoe je LinkedIn kunt gebruiken om te netwerken (wat werkt, wat niet?)
– op welke manier je jezelf het beste kunt promoten
– hoe je groepen strategisch kunt inzetten
– vele tips en trucs om het zo effectief mogelijk te doen
– welke fouten je beter niet kunt maken…

Deelname is mogelijk als je lid wordt van de Get Clients Club. Word ook één van de 240 leden die de Get Clients Club inmiddels telt! Iedere maand superinteressante marketingonderwerpen die je iedere keer op scherp houden. Alle informatie bestuderen die nu al op het forum staat. Netwerken en verbinden met andere ambitieuze ondernemers die werk willen maken van hun marketing.

Je kunt nu lid worden voor 6 maanden tegen een aantrekkelijk tarief. Klik hier voor meer informatie: http://tinyurl.com/yz2m5uw

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Hoe je om kunt gaan met kritiek

Altijd als ik mijn ezine schrijf, presentaties geef, artikelen schrijf op mijn weblog, krijg ik reacties van anderen. In de meeste gevallen zijn die positief. Ik krijg mailtjes van mensen die me schrijven hoe ik hen geïnspireerd heb, die de  tips en adviezen daadwerkelijk toepassen in de praktijk en daar veel aan hebben. Daar ben ik altijd blij mee en ik heb er een apart mapje van gemaakt in mijn emailinbox.

Maar het is niet allemaal zo warm. Als je veel schrijft, spreekt, en stelling neemt, krijg je ook kritiek, soms bijtend als zuur in je gezicht.