Zelfverzekerd overkomen tijdens acquisitie: Simon Groen geeft workshop

Zoals eerder aangekondigd geeft Simon Groen binnenkort een (superbetaalbare) workshop “Zelfverzekerd overkomen tijdens acquisitie”.

Acquisitiegesprekken kunnen spanning en onzekerheid oproepen, omdat er veel op het spel kan staan. En die onzekerheid uit zich vaak onmiddellijk via je lichaamstaal. Maar het kan ook andersom zijn: je komt onzeker over, terwijl dat je dat eigenlijk helemaal niet bent. En dat heeft natuurlijk gevolgen voor de kans die je in het acquisitiegesprek maakt.

Voor beide gevallen geldt, dat een onzekere lichaamstaal niet hoeft. Je kunt leren hoe je je zo kunt gedragen dat je volledig op je gemak overkomt en heer en meester van de  situatie, ook tijdens acquisitie.

Dsc_0150_small

Simon Groen gaat het ons leren in een ochtend! Simon is lichaamstaaltrainer en in Nederland een van de weinige experts op dit gebied. Hij traint vooral directies van grote bedrijven. Daarnaast is hij als acteur  werkzaam voor radio en TV.

De workshop gaat gebeuren op zaterdagochtend 9 juni, van 10.00 tot 12.30 uur in de Roos, PC Hooftstraat 183 in Amsterdam. Kosten bedragen slechts 60 euro exclusief!!!

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar Simon: aanmelding@simongroen.nl
En dan zie ik je ook een keer, want ik ga zelf ook meedoen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Hoe je om kunt gaan met kritiek

Altijd als ik mijn ezine schrijf, presentaties geef, artikelen schrijf op mijn weblog, krijg ik reacties van anderen. In de meeste gevallen zijn die positief. Ik krijg mailtjes van mensen die me schrijven hoe ik hen geïnspireerd heb, die de  tips en adviezen daadwerkelijk toepassen in de praktijk en daar veel aan hebben. Daar ben ik altijd blij mee en ik heb er een apart mapje van gemaakt in mijn emailinbox.

Maar het is niet allemaal zo warm. Als je veel schrijft, spreekt, en stelling neemt, krijg je ook kritiek, soms bijtend als zuur in je gezicht.