Nieuwe, makkelijke, laaggeprijsde manieren om aan klanten te komen

Twitter je al? Krijg je klanten via Linked In? Gebruik je telefonische seminars om groepen vol te krijgen? Of voel je nog drempelvrees om hier aan te beginnen?

Op het Social Media Event op 11 juni bij Seats2Meet in Utrecht gaan we een hele dag besteden aan deze nieuwe, laaggeprijsde, of zelfs gratis manieren om aan klanten te komen.

Ik ben superblij met de vijf deskundigen die we hebben gevonden om op deze dag  workshops te
verzorgen. Stuk voor stuk zijn het experts op hun vakgebied.

Ik stel ze aan je voor:

Jeanet Bathoorn: over “Hoe je klanten krijgt via LinkedIn”

AartJan van Erkel legt uit hoe je je weblog kunt gebruiken om meer traffic en klanten te krijgen

Linda Spaanbroek introduceert: Geld verdienen met teleseminars: makkelijke strategieën
en technieken (in Nederland sinds kort mogelijk!)

Jojanneke van den Bosch – een van Nederlands bekendste twitteraars – krijgt veel van haar
klanten via Twitter. In haar workshop legt ze uit hoe.

Sigrid van der Hoeven: over “Hoe je je personal branding via Sociale Media versterkt zodat je je
aantrekkingskracht op klanten vergroot”

Let op: het zijn geen vrijblijvende workshops om eens lekker achterover te leunen. Tijdens de
sessies ga je direct en concreet aan de slag om zelf te gaan twitteren, te bloggen, met
teleseminars te beginnen etc. etc. (en natuurlijk kun je ook lekker ontspannen in het unieke
Seats2Meet-vergadercentrum. Je krijgt ook nog eens hele lekkere hapjes op deze dag).

Voor meer informatie en aanmelding:
http://www.socialmediaevent.nl/aanmelden/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Dit werkt niet meer voor mij…

Laatst gaf ik een event, de Reis naar Rijkdom, voor 170 mensen. Het was fantastisch en we hadden enorm veel plezier. Mensen kwamen naar me toe om te vertellen hoe blij ze waren met wat ze leerden.

Op het einde van de dag gebeurde er iets.

Een vrouw stond op. Ze had een uitgeprinte versie van de landingspagina van het event in haar hand en las eruit voor: “In deze tekst lees ik dat je het bij dit event ook over X  [een onderwerp dat ik beloofd had in mijn tekst] zou hebben. Dat onderdeel heb je nog niet gegeven. Kun je dat alsnog doen?”

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.