Linda Spaanbroek over klanten krijgen met telefonische seminars

Voor iedereen die vaak workshops, trainingen of seminars geeft,
boeken of andere informatieproducten verkoopt, of nieuwe diensten op de markt wil brengen: een hele simpele, snelle en goedkope manier om je diensten en producten te promoten, is om telefonische seminars
te organiseren. Als je het goed aanpakt, kunnen tientallen en zelf
honderden of meer mensen tegelijkertijd kennis maken met je dienst,
zonder dat ze hoeven te reizen, terwijl jij gewoon thuis kan zitten in
je eigen kloffie!

Telefonische seminars geven voor grote groepen was tot voor kort in Nederland niet mogelijk. Het was niet betaalbaar en ook technisch niet voor elkaar te krijgen. Daardoor kon deze vorm van informatieoverdracht in Nederland niet van de grond komen, terwijl het juist zo’n effectieve, laaggeprijsde en milieuvriendelijke manier is, die door veel mensen op prijs wordt gesteld, zo blijkt uit de praktijk.

Mede door
initiatieven van Linda Spaanbroek en mijzelf is dat veranderd, met dank
aan het bedrijf New Telco.
Maar hoe pak je het geven van
teleseminars aan? Hoe zorg je dat veel mensen inbellen en je er
daadwerkelijk klanten mee krijgt? A.s. woensdag van 10.00 – 11.00 uur
interview ik Linda Spaanbroek hierover.  Linda is een door mij zeer
gewaardeerde marketingexpert en vriendin, die ZZP-ers helpt meer klanten
te vinden met minder moeite. Haar website is:
http://www.infomarketeers.nl

In het teleseminar ga je leren:
–    Hoe zorg je dat veel deelnemers aan je
teleseminar krijgt?
–    Wat is het verschil tussen webinars of
teleseminars en welke vorm heeft de voorkeur?
–    Hoe zorg je voor interessante inhoud van je
teleseminar?
–    Welke fouten moet je beslist vermijden?
–    Wat is de manier om er echt klanten mee te
krijgen?
En nog veel meer!

Deelname is mogelijk
als je lid wordt van de Get Clients Club.
Iedere maand
superinteressante marketingonderwerpen die je iedere keer op scherp
houden. Alle informatie bestuderen die nu al op het forum staat.
Netwerken en verbinden met andere ambitieuze ondernemers die werk willen
maken van hun marketing.

Je kunt nu lid worden voor 6 maanden tegen
een aantrekkelijk tarief.
Klik hier voor meer informatie: http://tinyurl.com/yz2m5uw

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Hoe je om kunt gaan met kritiek

Altijd als ik mijn ezine schrijf, presentaties geef, artikelen schrijf op mijn weblog, krijg ik reacties van anderen. In de meeste gevallen zijn die positief. Ik krijg mailtjes van mensen die me schrijven hoe ik hen geïnspireerd heb, die de  tips en adviezen daadwerkelijk toepassen in de praktijk en daar veel aan hebben. Daar ben ik altijd blij mee en ik heb er een apart mapje van gemaakt in mijn emailinbox.

Maar het is niet allemaal zo warm. Als je veel schrijft, spreekt, en stelling neemt, krijg je ook kritiek, soms bijtend als zuur in je gezicht.