EHBO-K: Eerst Hulp bij Onvoldoende Klanten

Zorgen dat de stroom klanten op gang blijft (of komt), kan een ongelooflijk arbeidsintensieve bezigheid zijn. Want als zelfstandige moet je het allemaal zelf en alleen doen…

Toch? Toch niet! Hier zijn oplossingen voor…!

Zoals jullie weten ben ik een groot voorstander van het werken met een email-nieuwsbrief (ezine). Het is een snelle en goedkope oplossing om klanten te krijgen. Maar om écht effect te hebben van een nieuwsbrief, is het wel erg belangrijk dat je precies weet wat je doet en waarom.

Daarom wijs ik je graag op het gratis teleseminar “27 simpele dingen die je moet weten om van je Ezine/Nieuwsbrief een klantmagneet te maken”. Mijn collega Linda Spaanbroek geeft je in dit teleseminar een enorme hoeveelheid toepasbare informatie om ook van jouw nieuwsbrief een succes te maken.

Ik heb Linda leren als een echte deskundige op het gebied van online marketing en kan het seminar dus van harte aanbevelen.

Speciaal voor lezers van mijn weblog stelt zij de MP3 van dit teleseminar gratis beschikbaar. Klik hier om de MP3 aan te vragen. http://alledagenpauze.typepad.com/infomarketeer/telelaura.html 

In dit gratis teleseminar (Linda noemt dit teletraining) laat Linda je zien hoe je klanten trekt op een makkelijke & authentieke manier en – wat mij betreft het leukste voordeel – terwijl jij andere dingen doet!

Je leert hoe je een ezine kunt gebruiken om nieuwe klanten te krijgen en je netwerk enorm uit te bouwen. Daarnaast zit deze teletraining boordevol tips om van je bestaande nieuwsbrief een klantmagneet te maken. Want helaas zie ik te veel ezines met een prachtig design maar met een beperkte aantrekkingskracht. Daar gaat deze MP3 je bij helpen!

Mis de kans niet op deze gratis EHBO-K cursus ;-). Vraag hier gratis en vrijblijvend de MP3 aan. http://alledagenpauze.typepad.com/infomarketeer/telelaura.html

3 antwoorden op “EHBO-K: Eerst Hulp bij Onvoldoende Klanten”

  1. Hallo Laura,
    Dank voor het aanbod. De link werkt echter niet zonder www. Zou je wellicht nog even kunnen aanpassen.
    Hartelijke groet,
    Tjapko

  2. Hallo Laura,
    Ik heb dit teleseminar gisteren bijgewoond en ben heel blij dat ik al heel veel van de 27 punten toepas. ZOals je weet heb ik al enkele jaren een ezine – met veel plezier en met veel succes – maar het kan altijd beter. Ik heb toch weer tips gekregen die ik ga toepassen. Bv in je email handtekening vertellen dat je artikelen schrijft! Geweldige tip en zo simpel! Bedankt ook aan Welmoet en Linda,
    Hartelijke groet van Lorraine Simoons – ezine schrijfster
    en professional organizer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Dit werkt niet meer voor mij…

Laatst gaf ik een event, de Reis naar Rijkdom, voor 170 mensen. Het was fantastisch en we hadden enorm veel plezier. Mensen kwamen naar me toe om te vertellen hoe blij ze waren met wat ze leerden.

Op het einde van de dag gebeurde er iets.

Een vrouw stond op. Ze had een uitgeprinte versie van de landingspagina van het event in haar hand en las eruit voor: “In deze tekst lees ik dat je het bij dit event ook over X  [een onderwerp dat ik beloofd had in mijn tekst] zou hebben. Dat onderdeel heb je nog niet gegeven. Kun je dat alsnog doen?”