Waardering van klanten

Naar aanleiding van mijn cursussen acquisitie die ik voor zelfstandige ondernemers geef, krijg ik regelmatig veel waardering!

Nu kan ik deze waardering natuurlijk voor me houden. Maar ik kan hem ook op mijn weblog publiceren.

Hier is de reactie die ik kreeg van Denise Hilhorst naar aanleiding van mijn acquisitiecursus vorige week voor het Naamlooz netwerk.

“Ik had al van Laura gehoord en was nieuwsgierig naar haar geworden en naar de inzichten die ze te bieden zou hebben.
Daarvan heb ik in de cursus een overvloed gekregen. Dat heeft veel indruk op me gemaakt; ik voelde me helemaal hyper. ’sNachts kon ik niet slapen door al de nieuwe ideeën die door mijn hoofd tolden, het liefste wilde ik er meteen mee aan de slag!
Laura heeft me geleerd om op een nieuwe manier naar mijn bedrijf te kijken. Ik denk nu heel anders over de manier waarop ik mijn dienst vorm wil gaan geven. Hierdoor kan ik mezelf volgens mij geloofwaardiger neerzetten en meer voldoening halen uit wat ik doe. Ook heb ik hele goede aanwijzingen gekregen over hoe ik kan communiceren over mijn bedrijf.
Deze cursus is echt een aanrader voor iedereen die behoefte heeft aan professioneel advies. Ik heb hem al aan verschillende mensen aanbevolen!”

Denise Hilhorst
Frisse Zin, communicatieadvies
http://www.frissezin.nl

Als je ook behoefte hebt aan nieuwe klanten of een nieuwe impuls voor je bedrijf, kun je bij mij het Get Clients Now!-programma volgen. Volgende week 3 april gaat weer een groep van start: kijk voor meer informatie op http://www.getclientsnow.nl/programma.html

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen artikelen

Weblogs: wat zijn het en wat kunnen ze voor je doen?

Ik houd van schrijven en vind het leuk om mijn ideeën te delen over mijn passie: effectieve marketing voor zelfstandige ondernemers in de dienstverlening. Om die reden liep ik al maanden rond met het idee een weblog te beginnen en nu is het er eindelijk van gekomen!

Wat ik echter merk, is dat als ik mensen erover spreek, velen nog niet weten wat een weblog (of kortweg blog) is en wat je er aan zou kunnen hebben. Daarom wilde ik in dit bericht ingaan op de vraag: wat is een weblog en in hoeverre kun je het gebruiken als marketingtool?

Het grote misverstand over een volle coachpraktijk

Sandra, een vrouw die ik laatst sprak, heeft een coachopleiding gevolgd en wil nu eindelijk haar grote droom gaan realiseren: een eigen coachpraktijk. Vanaf september wil ze echt gaan starten. Ze heeft een kamer in haar huis ingericht met prettige stoelen en een handig koffiezetapparaatje gekocht. Voorlopig werkt ze 1 dag per week, maar haar droom is om op den duur een volle praktijk te hebben zodat ze goed kan verdienen.

“Reken maar uit”, zegt ze. “Als ik met iedere klant drie sessies doe per maand, en ik vraag daarvoor 750 euro, dan hoef ik maar 10 klanten te hebben of ik verdien al 7500 euro per maand. Dat is veel meer dan in de parttime job die ik eerst had. Als ik er 20 heb, verdien ik 15.000 per maand, een inkomen dat echt mijn stoutste verwachtingen zou overtreffen”.

Hoe je om kunt gaan met kritiek

Altijd als ik mijn ezine schrijf, presentaties geef, artikelen schrijf op mijn weblog, krijg ik reacties van anderen. In de meeste gevallen zijn die positief. Ik krijg mailtjes van mensen die me schrijven hoe ik hen geïnspireerd heb, die de  tips en adviezen daadwerkelijk toepassen in de praktijk en daar veel aan hebben. Daar ben ik altijd blij mee en ik heb er een apart mapje van gemaakt in mijn emailinbox.

Maar het is niet allemaal zo warm. Als je veel schrijft, spreekt, en stelling neemt, krijg je ook kritiek, soms bijtend als zuur in je gezicht.