In mijn vorige weblog schreef ik over het belang van email signatures (ondertekening onderaan je email) voor effectieve acquisitie. Deze keer over hoe je zo’n signature automatisch aan je mail toevoegt, want het blijkt dat niet iedereen weet hoe dat moet (daar kreeg ik een mailtje over: “Misschien wel heel suf, maar ja. Jouw stukje zou veel aan waarde winnen als je dat er even bijzet (hoe het moet) of tenminste heel duidelijk verwijst naar waar je uitleg kunt vinden hoe je dat doet”).
Oké dan maar.
Zo werkt het in Outlook:
- Maak een nieuw emailbericht
- Klik op “opties”
- Kies voor “email-handtekening”
- Voeg hier je handtekening toe
- De handtekening komt nu automatisch in ieder mailtje te staan
Veel succes!
Hoi Laura,
Dank je wel voor de toevoeging! Ik wil dit al een jaar of langer doen. Iemand heeft het me eens uitgelegd, maar ik heb dat niet onthouden en niet opgeschreven. Nu kan ik het echtr gaan doen!
Hartelijke groet,
Chris